Usluge podrške u prodaji i direktnom marketingu
Povećajte vašu prodaju i ojačajte vašu tržišnu poziciju kroz usluge razvoja portfolija alternativnih kanala prodaje i direktnog marketinga. Naše veliko iskustvo u projektovanju i implementaciji različitih projekata prodaje i direktnog marketinga predstavlja ključnu karakteristiku koja nas izdvaja od ostalih i faktor uspeha.
Među pruženim uslugama nalaze se:
- Lojalnost klijenata: Mellon razvija i upravlja programima jačanja lojalnosti klijenata koristeći napredne alate kada je neophodno, kao što su programi lojalnih korisnika zasnovani na karticama, podrška klijentu kroz usluge kontakt centra, itd.
- Promotivne kampanje: Mellon je implementirao promotivne kampanje za mnoge proizvode i usluge, birajući najdelotvornije metode – ili kombinaciju metoda – za svaki konkretan projekat, kao što su promocije u prodavnicama, od vrata do vrata, itd.
- Obuka: programi obuke zaposlenih uključuju Mellon-ovo dugogodišnje iskustvo i veliko poznavanje alternativnih kanala prodaje i kanala direktnog marketinga.