Terenske usluge za bankomate

Mellon ima dugo iskustvo u snabdevanju, prilagođavanju korisnicima, ugradnji i pružanju podrške za bankomate i podrška je ono što naši klijenti najviše vrednuju.

Ponosimo se ostvarenim stopama neprekidnog rada u poređenju sa našom konkurencijom, našom sposobnošću da pružimo podršku grupi bankomata bez obzira na lokaciju.

Prednosti

Angažovanje trećih lica za ove usluge omogućava bankama da se usmere na svoju primarnu poslovnu delatnost i da stručnjacima prepuste upravljanje kanalom bankomata. Mellon raspolaže tehničkim stručnjacima, opremom i delovima i u stanju je da ponudi momentalni odgovor na nove događaje. Kao rezultat toga, banka ostvaruje prednosti od:

  • Bržeg odgovora na servisne pozive
  • Manji broj servisnih poziva
  • Predvidljiva potrošnja rezervnih delova
  • Veća dostupnost
  • Bolje prosečno vreme odgovora

Svaki projekat može da uključi

  • Preventivno održavanje zasnovano na učinku
  • Izveštavanje o učinku usluge
  • Obuka klijenata na lokaciji
  • Prilagođavanje proizvoda korisnicima
  • Nadogradnje softvera i hardvera

Pored standardnih popravki, mogu da se ponude i dodatne usluge

  • Zamena sijalica
  • Podešavanje ili popravka kaseta
  • Promena kombinacije bankomata
  • Usluga održavanja prve linije (čišćenje, razmena papira, itd.)
  • Zamena brave bankomata