Operater korisničkog servisa Halkbank a.d. Beograd

 

Opis posla/dužnosti

  • Pružiti podršku klijentima Banke davanjem tačnih i preciznih informacija
  • Odgovoriti na sve dileme i nedoumice korisnika u cilju što efikasnije pomoći i podrške
  • Odgovarati na dolazne pozive i pružati pomoć korisnicima u cilju rešavanja njihovih zahteva
  • Na vreme eskalirati sve situacije i/ili nepravilnosti i odstupanja od pravila i procedura
  • Ulagati predloge za unapređenje procesa i procedura rada

Znanja i iskustva neophodna za poziciju:

  • Srednja škola, Viša škola/Fakultet
  • Odlične komunikacijske veštine
  • Poznavanje poslovne korespodencije
  • Poznavanje rada na računaru
  • Dobro poznavanje engleskog jezika

Neophodne kompetence:

  • Visoko motivisana osoba
  • Posvećenost poslu
  • Pozitivan duh i želju za timskim radom
  • Sposobnost prilagođavanja različitim ljudima i zahtevima posla, kao i rad u stresnom okruženju
  • Spremnost ka učenju i ličnom razvoju

Zaposlenima nudimo:

  • Profesionalnu obuku i usavršavanje
  • Dinamičan i odgovoran posao uz odlične radne uslove i atmosferu
  • Mogućnost za razvoj i napredovanje

Rok za konkurisanje: 27.10.2018.

Pošaljite biografiju →