Operater korisničkog servisa Halkbank a.d. Beograd
Opis posla/dužnosti
- Pružiti podršku klijentima Banke davanjem tačnih i preciznih informacija
- Odgovoriti na sve dileme i nedoumice korisnika u cilju što efikasnije pomoći i podrške
- Odgovarati na dolazne pozive i pružati pomoć korisnicima u cilju rešavanja njihovih zahteva
- Na vreme eskalirati sve situacije i/ili nepravilnosti i odstupanja od pravila i procedura
- Ulagati predloge za unapređenje procesa i procedura rada
Znanja i iskustva neophodna za poziciju:
- Srednja škola, Viša škola/Fakultet
- Odlične komunikacijske veštine
- Poznavanje poslovne korespodencije
- Poznavanje rada na računaru
- Dobro poznavanje engleskog jezika
Neophodne kompetence:
- Visoko motivisana osoba
- Posvećenost poslu
- Pozitivan duh i želju za timskim radom
- Sposobnost prilagođavanja različitim ljudima i zahtevima posla, kao i rad u stresnom okruženju
- Spremnost ka učenju i ličnom razvoju
Zaposlenima nudimo:
- Profesionalnu obuku i usavršavanje
- Dinamičan i odgovoran posao uz odlične radne uslove i atmosferu
- Mogućnost za razvoj i napredovanje