Network Analysis
U okviru Network Anaysis rešenja, Mellon pruža neophodne inteligentne, analitičke alate i marketinške usluge. Network Analysis je alat za demografsku analizu koji pruža organizacijama duboko razumevanje njihovih klijenata i lokacija.
Poznavanje kupca i njegovog ponašanja pri kupovini daje priliku kompaniji da implementira efektivnu strategiju komunikacije sa klijentom i da unapredi aktivnosti promocije i unakrsne prodaje postojećim klijentima.
Analiza sastava populacije za svaki odabrani region, u skladu sa različitim karakteristikama u okviru tih regiona, pruža informacije kompaniji za poboljšanje svoje postojeće mreže filijala i identifikaciju odgovarajućih lokacija za nove filijale.
Prednosti:
- Razumevanje i targetiranje potrošača konzistentno kroz sve kanale – i najbolja moguća raspodela vaše potrošnje za online i offline medije
- Iskoristite više mogućnosti vašeg marketinga tako što ćete objediniti sve vaše aktivnosti u okviru jednog sistema klasifikacije
- Obezbedite konkurentnu prednost poboljšanjem korisničkog iskustva
Sa Mellonovim Network Analysis rešenjem možete:
- Precizno targetirati postojeće i potencijalne klijente sa konzistentnim porukama kroz sve kanale
- Dosegnuti ispravnu ciljnu publiku sa pravom porukom u pravo vreme
- Personalizovati vašu komunikaciju sa klijentima da biste unapredili njihovo iskustvo i zadržali što veći broj klijenata
- Pronaći optimalne lokacije za nove prodavnice kroz razumevanje profila koje privlačite